Handelsbetingelser Multi Møbler ApS

Betaling

Multi Møbler accepterer følgende betalinger:

Dankort

Visa/Dankort

Visa

Visa Electron

Mastercard

Maestro

Bankoverførsel til Reg.6495- Kto. 2010797

Lånlet – læs mere her

EAN-betaling  

Der opkræves ingen gebyrer ved kortbetaling.

Ved bankoverførsel er du ikke dækket af indsigelsesordningen.

Beløbet trækkes først fra dit kort ved afsendelse af varen.

Ved bankoverførsel skal betalingen foreligge før vi afsender varen.

Multimøbler.dk er e-mærket. e-mærket er hele Danmarks garanti for sikker og gennemsigtig e-handel. Når du handler hos os, er du omfattet af e-mærkets køberbeskyttelse, og du har altid adgang til e-mærkets gratis sagsbehandling

 

Ordrebekræftelse

Hvis du ønsker at få gensendt din ordrebekræftelse, venligst kontakt Multi Møbler på: info@multimoebler.dk eller Tlf.: +45 28 44 36 60

 

Gavekort

Gavekort købt hos Multi Møbler er gældende 3 år fra købs/udstedelsesdato.

Gavekort modtaget af Multi Møbler i forbindelse med kampagner eller givet som rabat, er gældende 1 år fra udstedelsesdatoen. 

 

Fragt

Gratis fragt ved køb over 3000 kr.

Hos Multimøbler.dk er fragten gratis ved køb over 3000 kr. for levering indenfor Danmarks grænser og kun i Jylland, Sjælland, Fyn og brofaste øer*.  

Din ordre leveres til gadeplan/kantsten ved adressen. 

*For ikke brofaste øer samt Grønland og Færøerne venligst kontakt vores kundeservice for pris på levering. 

 Gratis fragt er i tidsrummet 8.00 - 17.00.

 

Fragt ved køb under 3000 kr.

Ved køb under 3000 kr. koster fragten 250 kr. for levering indenfor Danmarks grænser og kun i Jylland, Sjælland, Fyn og brofaste øer*.  

Din ordre leveres til gadeplan/kantsten ved adressen. 

*For ikke brofaste øer samt Grønland og Færøerne venligst kontakt vores kundeservice for pris på levering. 

 

Hos Multimøbler leverer vi enten dine møbler med egen bil, eller med 3D logistik, som i begge tilfælde sikrer en varsom håndtering.

 

Fragtpris for mindre artikler (Kategorien boligtilbehør dog ikke tæpper)

Ved køb af mindre bolig- og indretningsartikler, som puder og vaser etc. kan vi afsende dette med pakkepost til kr. 99,- hvis pakken vejer maks. 5 kg.

Venligst kontakt Kundeservice før køb, hvis du ønsker denne forsendelsestype. 

 

Ekstra services

Udover den "normale" fragt og levering tilbyder vi også en række tilvalg, se mulighederne herunder.

Levering i et specifikt tidsinterval 

Ønskes der levering i 2 timers interval mellem 8.00- 16.00 kan dette tilkøbes for 250kr.  

  8.00 - 10.00
10.00 - 12.00
12.00 - 14.00
14.00 - 16.00

Ønskes der levering i 2 timers interval mellem 16.00 - 20.00 kan dette tilkøbes for 500 kr.  

16.00 - 18.00
18.00 - 20.00 

Ind/opbæring

Ønsker du "Hjælp til Ind/Opbæring" kan dette tilkøbes inden bestillingen for et tillæg på 350 kr. Her hjælper chaufføren dig med at bære dine møbler ind. Dvs. du også selv hjælper til.

 

Levering inkl. fuld indbæring

Skal møblerne leveres med "Komplet Ind/Opbæring" (uden hjælp fra kunden), kan dette tilkøbes inden bestillingen for et tillæg på 700 kr.

 

Bortskaffelse af gammelt møbel

Såfremt du ønsker vi skal hjælpe dig af med dit gamle møbel, kan dette også i de fleste tilfælde lade sig gøre.

Kontakt os for en pris herom på Tlf: 2843660 eller på info@multimoebler.dk

 

Såfremt der ikke er nogen hjemme som kan kvittere for modtagelsen af varen.

Chaufføren kan stille varen et sted på ejendommen (f.eks. carporten), såfremt dette er bekræftet skriftligt fra dig/kunden senest dagen før levering.

Der gøres særligt opmærksom på, at ansvarsforholdet overgår til dig, når varen er stillet som aftalt.

Vores fragtpartnere og Multi Møbler ApS er ikke ansvarlige for eventuelle skader eller hvis varen bortkommer fra leveringsstedet.

 

Afhenting


Ønsker du selv at afhente dine møbler, er det også muligt fra lageret ved vores showroom, inden for de officielle åbningstider eller efter aftale.

Såfremt du har markeret ”Afhentning” under Fragt, vil vi informere dig, så snart varen er klar til afhentning.

Nogle varer er lagervarer, andre er der leveringstid på. Derfor beder vi dig vente på bekræftelse fra os eller kontakte os, så du undgår at køre forgæves.

 

Fortrydelsesret 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti, eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@multimoebler.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Ingen fortrydelsesret

Fortrydelsesretten gælder ikke ved specialfremstillede varer, der produceres efter ordre. Specialfremstillede varer er møbler der produceres efter kundens ønske. Det kan f.eks. en sofa eller et bord i en bestemt størrelse, farve eller finish som ikke lagerføres.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for møbler som overskrider vægt og størrelse for almindelig pakkepost.

Udgifterne til returnering af disse varer vil variere afhængigt af vægt og størrelse, men forventes højst at koste: kr. 1000,- per møbel.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Vi anbefaler også, at indpakningen altid åbnes forsigtigt, så den kan genbruges. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til :

Multi Møbler ApS

Frydensbergvej 21

3660 Stenløse

 

Du kan også fortryde købet ved at give os besked, og aflevere den personligt på ovenstående adresse; dog kun ved forudgående aftale om dato/tidspunkt. 

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

 

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Varen sendes til:

Multi Møbler ApS

Frydensbergvej 21

3660 Stenløse

 

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

 

Er varen beskadiget ved levering?

Hvis du kan se, at varen eller emballagen er blevet beskadiget før modtagelsen, kan du tage imod varen med forbehold.

Du tager forbehold for modtagelsen ved at notere dette på fragtmandens fragtdokument inden du underskriver for modtagelsen.Du kan også helt nægte at modtage varen. Kontakt os gerne indenfor 24 timer på tlf: 28 44 36 60 eller info@multimoebler.dk og meddel, at du har afvist varen.

Er emballagen intakt, og du alligevel finder varen beskadiget eller defekt under udpakningen, skal du ligeledes anmelde dette til Kundeservice hurtigst muligt.

Transportstof. De fleste polstermøbler som f.eks. sofaer er forsynede med et tyndt transportstof under sofaerne. Det har til formål at beskytte sofaen for støv og skidt under transporten.  Stoffet er en del af sofaens emballage og kan gå i stykker under transporten. Stoffet kan nemt klippes af sofaen og har ingen funktion når sofaen først er pakket ud.

 

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Multi Møbler ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Den dataansvarlige på www.multimøbler.dk er Direktør Eva Zachariassen, Multi Møbler ApS.

Som registreret hos Multi Møbler ApS, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: info@multimoebler.dk

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Kundeservice via info@multimoebler.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

 

 

Alle priser på vores hjemmeside er inkl. moms og i danske kroner.

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 26.11.2017 

 

Standardfortrydelsesformular

Fortrydelsesformular Multi Møbler Download

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Multi Møbler ApS

Frydensbergvej 21

3660 Stenløse

info@multimoebler.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

 

__________________________________________________________________________________

 

 Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

 Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

 Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)